På önskemål - och en massa grattis!

Den här veckan är det möten varenda dag.

Måndag - trafikverket och POP - Stockholm
Tisdag - rundabordssamtal i Västerås
Onsdag - Valmöte spexet - Örebro
Torsdag (idag) - Prod.möte - Örebro
Fredag-söndag - Styrelsemöte Ungdomsrådet - Stockholm

Få se... jag har fått önskemål om att redovisa Oscarsvinnarna. Är inte helt säker på om jag har alla i minnet, men ska göra mitt bästa. Först tänker jag dock rikta ett grattis till alla Örebrospexets nyvalda chefer. Tror det kan bli ett riktigt bra kommande år, när man väl fyllt alla de tyngre posterna.

Valda:
PR-chef 10/11 Teodor Aspman
Klubbmästare 09/10 (fyllnadsval) Therese Carlsson
Manuschef 10/11 Sara Petterson och Niklas Thorstensson
Dekorchef 10/11 Julia Gustavsson
Kostymchef 10/11 Mona Ek
Låtchef 10/11 Sara Petterson
Teknikchef 10/11 Linus Corneliusson
Kapellmästare 10/11 Albin Axelsson
Scenograf 10/11 Johan Holmstedt
Rekvisitaansvarig 10/11 Sofia Widholm
Valberedning 09/10 (fyllnadsval) Johan Holmstedt

Oscarsvinnare:
  • Årets Prestation - Eric Näslund (övriga nominerade: Pontus Engström, Gudrun Skaven Petterson)
  • Årets Kvinna - Emma Jaller (övriga nominerade: Therese Carlsson, Gudrun Skaven Petterson)
  • Årets Man - Pontus Engström, Johan Holmstedt (övriga nominerade: Sebastian Olsson, Samuel Öhlund)
  • Årets Klippa - Entrégruppen, dvs My Paulsson och Ida Lundborg (övriga nominerade: My Paulsson, Ida Lundborg, Marie Löfström)
  • Årets Rookie - Julia Gustavsson (övriga nominerade: Erik Särner, Mona Ek)
  • Årets Överraskning - Joacim Carlsson (övriga nominerade: Pontus Engström, Ronny Pettersson, Therese Carlsson)
  • Årets Gyllene Sanning - Emelie Borg "Ju mindre fetsmink vi tar till Jonnas bröst, desto mer kommer det att räcka till de andras ansikten!" (övriga nominerade: Teo Asman "Like a glove")
  • Årets Floskel - (övriga nominerade: )
  • Årets Nakenchock - Ronny Pettersson & Tomas Barkman (övriga nominerade: Erik Rydell & Fredrik Carlsson)
  • Årets Improvisation - Stefan Mattson "Skiter väl jag i" som svar på publikens begäran om omstart (övriga nominerade: Emelie Borg (namedroppings), KM (fixar sittningsstrul))
  • Årets Gyckel - Axel Jacobsson (övriga nominerade: Therese Carlsson, Frida & Jocke, Erik Rydell)
  • Årets Glitterpitt - Marina Wiktorsson (övriga nominerade: Erika Björkkvist, Teo Aspman, Sebastian Olsson)
  • Årets Hångel - Marie Löfström och Pontus Engström
  • Årets Tabbe - Linus Corneliusson och Eric Näslund (finnes på DVD:n, men Erics röst gick ut i salong när han rabblade Erikar, och genererade ett försiktigt "ja?" från kör-Erik)
  • "Årets" ÅSK-award - (Årest största känsla) Samuel Öhlund (övriga nominerade: Årets snyggaste koverband - Inspirationsbandet, Årets superkoordinationsförmåga - Erik Särner)
  • Årets bästa Oscarskostym - Frida Arnesson och Marina Wiktorsson (som Asterix och Obelix)

Det kan hända att jag glömt några nominerade (den som har koll får gärna meddela, så rättar jag), men jag tror inte jag blandat bort vinnarna iaf. :-)


Ja, grattis till er alla i alla fall!

Bra val av personer på personvalen, och väl värda Oscarsvinnare!

*stor kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback