Dags för djupdykning, ses i april!



Tja... mer eller minde i alla fall. Imorgon blir det en fullspäckad dag. Mycket på agendan, men bara kul. Förmiddagen ägnas åt referensgruppsmöte för projektet "Arbetsmarknaden för döva och hörselskadade", riktigt spännande projekt, och kul att få inblick. Sen är det förståss kul att få tycka saker också.
Sen har jag lite delade funderingar om det här med lunch... var, när och hur.
Klockan två är det i alla fall dags för ett möte på campus. Förhoppningsvis kan det bli bra. Måste bara... kolla av läget först. Nå... det borde bli bra, om inget oväntat händer.
Sen... ska jag nog se till att lägga lite tid hos dekor och kostym. Det är inte många dagar kvar nu...
Och så ska vi ha ett styrelsemöte klockan 18.00. Jag är lite osäker på hur vi tänker det här, om det är ett extra styrelsemöte med ekonomin som största och i stort sett enda punkt, eller om vi tänker ha ett ordinarie möte.

På fredag går vi in i aulan (äntligen)!
Lördag och söndag är pysselhelg. Sen börjar aulaveckan, och det blir genomdrag varje kväll, repande, sistaminutenbyggande, riggande, tejpande och fixande. Precis så där som det ska vara i slutet av spexperioden.

På torsdag har vi generalrepetition, på fredag blir det premiär, på lördag galapremiär och fest.
När jag ska hinna sy klart min klänning vet jag inte riktigt...

Sen kommer ytterligare två veckor av spexföreställningar. Som jag längtat efter dessa dagar, det är inte riktigt klokt.

Och när spexperioden väl är över, och aulan återställd till sitt vardagliga utseende... då är det den 28:e mars... ett fåtal dagar innan april. April, april... det känns så avlägset, men det är så nära.

9 dagar kvar till premiär. Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback