Pressmeddelanden och debattartiklar

Det är roligt att vara aktiv, att se saker hända. Det är också spännande att bli citerad på det ena eller det andra stället. I UH:s blogg har jag publicerat ett par inlägg med länkar till det senaste producerade. En debattartikel i GP och ett pressmeddelande som skickades ut av Handikappsförbunden.

Och ni kan inte tro vad mycket spännande mail jag får. Jag tänker mig alltid för tre gånger innan jag skickar iväg mail, vill jag verkligen ha svar? Och tja... oftast behöver man ju svar. Ibland uppstår dock problemet att man får svar från någon helt annan än man tänkt sig. Och då får man tänka igen.

Jag har olika roller att glida in i, olika tankemönster att följa. Jag vet inte hur nödvändigt det är att ha vitt skiljda roller just för tankemönstrenas skull, men för att ha ungefär rätt information aktuell vid varje givet tillfälle, och för att undvika hopblandning har det visat sig nödvändigt. Och söka-jobb-Gudrun har en del att göra, ordförande-Gudrun funderar över många saker, producent-Gudrun skapar listor och försöker vara hjälpsam... och privata Gudrun... finns hon alls?

För övrigt är jag gräsänka just nu, då Erik är i Uppsala. Funderar på vad jag ska göra med dagarna, när jag ska åka till Uppsala, och vad av alla måsten som är viktigast att bocka av i varje givet tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback