Förberedelser för förtroendevaldas forum

DVS, jag har suttit och läst handlingarna till nästa styrelsemöte, som går av stapeln nu i helgen. Ska bli roligt. Kul att träffa hela gänget, intressanta saker på dagordningen. Och en del att fundera på. En del av mig känner att det är lite positivt att Susanne och jag inte hann klart med vår beredning, för då skapas lite mer tid till de andra diskussionerna. För övrigt... platsen känns också helt ok :-) Det ska dessutom vara en antikmässa där under helgen. Kanske kan man titta förbi lite, om själva utställningen är gratis. Något ska man ju roa sig med. :-)

Annars... tja... jag håller igång diverse projekt, olika saker att läsa, olika saker att fundera på. På det stora hela känns det mesta bra. En del irritationsmoment finns förståss hitom horisonten, men jag kan mestadels bortse från dem.

Och så är jag lite faschinerad över vem som ställer frågor, och till vem. Men så är jag ju också jag, och en del av den nöjeslektyr jag har i bokhyllan skulle ge "normala" människor magsår.

Och så ska det bli kul att få diskutera saker igen. I helgen som var fick jag tona ner mig själv lite, och lägga energin på att locka fram andras åsikter. I helgen som kommer finns inte de restriktionerna på samma sätt. Men vi är ju många nya, så lite hänsynsfull ska jag försöka vara. Uppmuntra på ett plan, men för vissa finns ingen pardon. Med all kärlek och respekt.

I veckan som kommer blir det en tur till Stockholm, ska bli kul att träffa HRF:arna igen. De är så söta :-)

Nu ska jag försöka brottas lite med SJs hemsida igen, så jag kan få koll på bröllopsresa (dvs resa till bröllop) och liknande. Jag förstår inte hur de kan vara ett vinstdrivande företag. Nöjda kunder? Någon?

And tha't all for now, folks!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback