Jag har världens bästa pojkvän

Eller ja... det finns väl de som kan tävla. Men jag är hur som helst väldigt nöjd med vad jag har. Efter en helhelg med UH och Föreningsträffen kommer jag hem och är ruggigt trött. Erik fixar mat åt mig. Med precis den kryddning jag tycker allra bäst om. Och så letar han reda på en film av den typ som jag uppskattar och han tycker är fånig åt mig. Då känner man sig välkommen hem.

Helgen. Den har varit intensiv. Mycket så. Många bra diskussioner, som nog kan leda till lyft för föreningen. Nackdelen för min del var dock sängen... den lutade, så jag var tvungen att då och då under natten dra upp täcket över mig igen, och jag känner mig helt sned i kroppen nu. Vänster högre upp än höger. På den positiva sidan så har Heléne och jag pratat ihop oss lite, så nu är det bara att prata med studieförbund, och börja sprida datum. Det blir superbra.

Men nu är jag trött... så jag ska se klart filmen, och sen krypa till sängs tror jag. Det låter som en perfekt idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback