Upptaktshelgen

Japp, då är det äver igen. Helgen som är så härlig. Men lite konstigt var det i år, då jag nästan var äldst av alla där. Bara Fredrik som varit med längre. Känndes, underligt. Men ganska skönt ändå. Vissa var dock saknade, och det hade blivit ännu bättre om fler (särskilt vissa) varit där, men det var trevligt, och på det stora hela är det positiva omdömmen jag hört. För en gång skull var det gott om tid i samband med duschandet innan sittningen. DET var en underlig känsla. Och ljus, och allt... saknade kvasten lite också, men det kanske ordnar sig det med.

Har förövrigt lite planer på lite småplock. Får se var vi landar med det.

Men idag är det att ta det lungt som gäller. Ska se Khan täknte jag, kanske lite... jag vet inte. Läsa, mysa... trevligt... just nu har jag fötterna i ett fotbad, vilket är sanslöst skönt. Ska bara kolla klart på sidorna här, och sen är det dags att fila.

Allmänna känslan är dock trötthet. Gudrun lägger sig tidigt i kväll. Tror jag, för övrigt, är sant för alla som var med på upptaktshelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback