Vad gör jag uppe så här dags?

Och hur kunde det gå så enkelt? Jag vaknade faktiskt innan klockan skulle ha ringt (05.00). Åtminstone Erik borde ju uppskatta detta. Har kommit ganska bra igång med mina morgonförberedleser, och tar mig nu tid att blogga lite mitt i frukosten. Det skulle faktiskt kunna vara möjligt att pendla till Stockholm. Men oj... inte i längden, kanske. Men det är bra att veta att det går att gå upp tidigt även på vardagar.

Idag blir det organisationsutskottet. Kul, mycket att diskutera på kort tid, men det kan nog ordna sig. I helgen är det allt på en gång. Skulle önska att jag kunde vara på tre ställen samtidigt. Tre städer samtidigt, men... jaja. Både Göteborg och Örebro får ge vika. Det kommer fler konferenser, andra år. Och fler pysselhelger i år och i vår :-)

Skrev en budget igår. Fantastiskt roligt att leka med siffror. Tror dock fortfarande att 2008:as lider av vissa brister. 2009 känns lite mer avlägset, så det kanske kan funka bara på det. Och de som jag kände var osäkrast kunde jag säkna en del. Kommer säkert att komma en del åsikter etc, men vaddå, nu finns det i alla fall nått att tycka om. Så får vi väl se hur det prioriteras framöver...

Jaha, då var det väl dags nu. Att gå vidare i morgonrutinerna. Jag har ju ett tåg att passa. Hoppas bara att jag hinner. Gör jag inte det så beror det på Länstrafiken. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Jhonny

Du har iaf en anledning till att vara uppe så tidigt...

Postat av: eBbA

jag vet hur det är... men jag tycker de där tidiga morgontågen till Stockholm är riktigt mysiga, dessutom känner man sig så vuxen när man sitter där bland alla kostymklädda herrar och delvis damer. Stort! Jag litar inte på länstrafiken så jag har cyklat hittills... hoppas det gick bra för dig! Kram

2007-11-13 @ 15:16:56
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback