Intervjuer

Jorå... så är det... Nu är vi mer eller mindre igång. Två intervjuer avklarade, fyra kvar. Sedan är det dags att bestämma sig. Vem får jobbet på UHs kansli? Sen har Peter och jag diskuterat utskott. Det känns inte alls lika spännande, men det kan nog bli nått bra av det med. Mail iväg skickat, och jag tror jag kreverar på hur slö den här datorn är... nåväl... så är det väl med publika datorer. Mycket spring också, men men... saknar min Erik, för han är så bra att krama, men jag är ju tillbaka i Örebro igen på fredag. Då är alla intervjuer avklarade etc... och snart är det dags att åka hem till Gräfsnäs. Det ska också bli skönt. Träffa föräldrarna... Freia... min bror kanske jag också hinner se. Nåväl... det här blev ett hoppigt inlägg, precis som tankarna går.  Jaja... min blogg, jag får skriva precis som jag vill. Och du behöver ju inte läsa :-)

Nu ska jag stänga av det här och ägna mig åt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback