Det märks att vi är en av skolans största föreningar (exakt hur vi ligger till just nu vet jag inte)



 Igår var en sån där dag då det var spexare överallt. Jennifer (föga förvånande då vi denna termin är på samma kurs), Maria, Malin, Linda (som jag gjorde sällskap över hennes lunch), Rebecka (fast det var en dubbelgångare). Men på kort tid blir det många.

 Idag ska jag också ner till campus. Blir föreläsning, lunch med Erik, nån form av informationstillfälle, och så hem för att packa. Vi åker ju till Åre i natt. Blir nog bra (vet att jag var negativ igår, ibland behöver man bara få det ur sig, så man kan bli positiv igen).

 JAG SKA ÅKA SKIDOR!

 MMm, mina trogna röda och vita skidor och pjäxor. Tror pappa skickade med mammas stavar dock. Men det gör inget, för de är likadana som mina. Nä, det ska bli skönt att få känna snö, fart och kontroll. Jag älskar verkligen att ge mig ut i backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback