Trött i huvudet efter en heldag med diskussioner

Tja, rubriken säger väl det mesta, men för att konkretisera så har vi diskuterat stadgar och årsmötet idag. Och direktdemokratin. Jag känner att stadgarna har vi stenkoll på, det är ett bra förslag som vi lägger fram. Årsmötet har vi hyfsat bra koll på, så bra vi kan ha i det här läget. Det ska dessutom förberedas mer. Direktdemokratin däremot... jag vet inte. De frågetecken som vi skulle räta ut idag är fortfarande för krokiga för min smak. Men troligen kan det bli rätt bra också.
Just nu är jag mest trött.

Middag är på gång... sen är det mera att fixa, och så blir det tidigt till sängen ikväll. Det är faktiskt helg. Och imorgon ska jag ta sovmorgon. Det är faktiskt helg.

Mera? Vsst, visst. Mitt liv är fullt och hektiskt just nu. Men det här är nog allt jag orkar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback