Och mailen bara öser ner

En det förnöjsamma, en del som innebär jobb, en del som man bara stönar över, och en jäkla massa spam. Fast å andra sidan... jag har ganska många mailadresser. Den som inte förstår varför jag har ett flertal mailadresser har aldrig fått lika mycket mail som mig. Det är MYCKET smidigt att kunna gå in på en adress för att kolla det senaste om studierna, och en annan adress för UH osv... Direktsortering. Dessutom kan man, vilket jag gjort under särdeles jobbiga perioder av mitt liv, välja att inte gå in på vissa adresser ett tag. Ignorera vissa människor men fortfarande ha full access till alla andra. Det är alldeles lysande. Så jag kommer fortsätta med mitt system av många mailadresser.

I övrigt... för spexet går det bra. Det jobbas, målas, snickras, sys och repas varje dag. Och det blir bättre och bättre och mer och mer klart. Jag är lung inför preiären på lördag. Men ÅHHH vad roligt det ska bli! Och festen, festen, festen. *längtar*
Men det bästa är ändå all kärlek. Spexet är kärlek. Och glädje. Och engagemang.

Studierna... ja, det går väl sisådär. Jag går på föreläsningar, läser en del. Skriver en del. Det går frammåt. Inte direkt i full fart, men...

Och mamma. Kom och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Lotta

När spex är som bäst är det kärlek. Saknar förra året förutom... tja du vet.
Saknar dig osså självklart
Lycka till på premiären

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback