Tänk på vilodagen, så att du helgar den

Jorå, för fan så att... eh... det skulle man kunna tro serru. (Och ett litet ljud som jag inte kommer ihåg hur man stavar, och alltså inte skriver in i citatet)

I fredags var det spexets julfest. Jag var toastmaster för första gången i min spexkarriär (på tiden?), tillsammans med Cissi, vilket var trevligt. :-) Tror det blev en bra fest, är nöjd med mig och mitt i alla fall. Igår betade jag av en stor mängd mail (se tidigare inlägg) och på kvällen hade Cissi fest. Roligt, men jag gick rätt tidigt, för det är ju en dag idag med. Idag är det söndag, vilodagen, så jag har bokat in två möten. Först UHs Organisationsutskott och sedan spexets låtgrupp. Bara lite överlappande, bara minimalt dubbelbokad. Tänk på vilodagen, så att du helgar den. Det blir nog bra...

Gick in på min mail i morse. INGA ångest mail, och två mail totalt. Är ju helt otroligt. Ena rör lite julklappar... och andra var lite lätt efterlängtat. :-) Jag är nöjd, jag är glad.

Nä, nu är det nog snart dags att röra sig vidare. Ska kommunicera lite med min mobil och höra vad den har att säga om saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback