Abnorma mängder mail

Nåja, nu har jag betat av en hel del, samt några gamla dåliga samveten. Helt otroligt. Kan man bara hålla det så här så.... jorå... Imorgon blir det dubbla möten. Var jag ska få in middag har jag inte riktigt reflekterat över. Det ordnar sig nog. Det blir bra.
Först organisationsutskottet. Mycket årsmöte, givetvis. Och en del annat. Hur genomtänkt vissa saker som jag hört rykten om är... jag vet inte. Jag är tveksam, mycket tveksam. Antar att det ordnar sig när man får rätt material. Väntar väldigt ivrigt på ett visst protokoll i alla fall, det kanske kan få lite ordning... och de andra ryktena... det kan nog redas ut det med. Vet inte ens om rykten är riktigt rätt ord. Det ordnar sig.
Sedan blir det låtgruppen. Roligt, mysigt, trevligt, bra på alla sätt. Väntar också ivrigt på ett mail från en annan chef i samma förening. Behöver få lite koll på veckan som kommer.
Det börjar ju bli dags att packa och sånt. Det är ju snart jul. Snart dags att åka till Uppsala. Blir en lång tur, så jag får nog tänka rejält på packningen. Vad BEHÖVER jag? Vad får jag plats med? Hur långt orkar jag konka? Vad finns det för logistiska begränsningar? Örebro->Uppsala->Stange->Gräfsnäs->Örebro ev nån utflykt i Oslo. Bliar, bussar, tåg, hund, ospecifik mängd/storlek julklappar. Jul. Ångest, glädje... det blir nog bra. I slutändan.

Nä, att svara på en stor mängd mail, samt skicka ytterligare... det kräver en del hjärnkapacitet, och tid. Ska hålla nere mängden framöver nu. Det är trots allt snart jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback