Är det verkligen inte meningen att man ska kunna åka till Stockholm en söndag morgon?

Det är helt vansinnigt. Och inte första gången jag har problemet heller. Då är frågan... ska jag komma två timmar för sent, eller ska jag förslösa en lördagskväll på en stad jag inte mår bra av? Jag vet vad jag lutar åt just nu. Kanske är jag oresonlig, men... seriöst.... var går gränsen? Det är ju bara jag som kan dra den. Dessutom har jag en liten känsla av något som kommer dyka upp. Jag har fått vissa hintar.

I övrigt... är fortfarande i Uppsala. Fortfarande förkyld. Skulle vilja ha med min garderob så jag kan byta... men så är nu inte fallet. Jaja... får väl helt enkelt klara mig med det jag har. Jag har ju i alla fall världens bästa Erik att värma mig på. MMmmmmmmmmmmysigt.

Dagordningen till på torsdag plockar på i punkter. Ska snart skicka ut den igen, så att folk får se och tid att förbereda sig. Kan tänka mig ungefär var vissa diskussioner hamnar. Nemas problemas, jag är expert på det jag kan.

Tågbiljetter....... funderingar........ det ordnar sig.

Nu ska Erik och jag ta en tur till de centralare delarna av Uppsala. Det är inte heller helt fel.

*går*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback