Ovissheten och väntan

I onsdags var jag med på en massa intervjuer, med personer som sökt mitt jobb. Det var både personer som jag sedan tidigare visste vilka de var, och andra. Det var bra intervjuer, och många goda intryck. Och många kloka tankar som jag hoppas att AU tar med sig i arbetet med UH framöver. Jag vet att de skulle ringa runt till referenserna i slutet på förra veckan, men vad är det som händer nu? När kommer det slutgiltliga beslutet? Har de tänkt på tillträdesdatum och kontraktskrivande? Och hur ska jag planera min kvarvarande arbetstid för att överlämningen ska bli så smidig som möjligt? Samtidigt tar jobbet i Örebro upp mer och mer av min uppmärksamhet. Det ska bli skönt att komma hem, skönt att fokusera mina krafter. Och roligt. Just nu är jag dock mest nervös. Kommer det bli en period utan någon på min plats? Kommer de be mig jobba mer? Jag vill planera! OK, jaja... det kommer väl, så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback