Jag är trött nu. Det börjar märkas att...

Jag är trött nu. Det börjar märkas att det varit en natt utan sömn, följt av en tidig morgon. Jag har haft en fantastiskt trevlig dag i Stockholm, och sen väntar en fantastisk kväll i Örebro. Almedalsgruppen har haft möte inför sommarens vecka på Gotland. Sen blev det lunch i gröngräset i Hagaparken. Mycket trevligt. Därifrån bar det ner i den mörka underjord som kallas tunnelbanan. Trivs verkligen inte med den... Nu sitter jag i alla fall på tåget på väg mot Örebro. Ikväll blir det Oscarsgala, med allt vad det innebär av kändisar, glitter och glamor. Jag har ännu inte bestämt mig för klädsel. Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Becks

Oscarsgala... kan det tänkas att man får en resumé över vinnare? :)

Kram!

2010-05-26 @ 18:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback