SimhallsSvensson

Jag var och simmade idag. Riktigt skönt... och inte var det många där heller. Fem i hela bassängen när jag kom in... och de blev färre och färre. Något som slog mig sen, i bastun, var det där med svenskens utrymmesbehov. I takt med att det blev färre i bassängen så tog var och en som var kvar mer plats. I slutet var det två individer, på var sin sida om det där flytande avdelarrepet. En halva till mig, en till dig. Varför inkräkta på någon annans territorium, när man kan ha sitt eget längre bort?

Hur som helst, det var skönt att simma, och skönt att basta. Även om det är trevligare med sällskap. Nästa tur planeras preliminärt till söndag (lite beroende på fest och städning etc...) Någon som vill haka på?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Simmar du uppe i Brickebacken?

Postat av: Gudrun

Sofia: Ja... än så länge. Har ett klippkort som ska vara tömt innan helgen. Är planen.

2010-01-31 @ 13:30:13
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback