De flesta av mina regelbundna läsare är Örebrospexare

Baserat på den statistik som visas i ett synnerligt dåligt diagram när man loggar in som användare på denna portal kan jag utläsa tidernas lägsta dipp i antal läsare den 30/1. Det var dagen då alla Örebrospexare var i aulan måååånga timmar, och sen tog sig direkt till festen. Ingen som har tid med sådana saker som att kolla in slumpvisa bloggar. Eller skriva i de samma, för den delen.

Jag ska inte gå in på varför det där diagrammet är dåligt, men... ingen med minsta lilla kunskap om hur man gör diagram skulle godkänna det.

Nå, till alla mina älskade Örebrospexare vill jag i alla fall rikta ännu ett djupt kännt tack för lördagen. Ni är verkligen helt fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback