Fjärde advent

Idag är det fjärde advent, och överallt i Sverige tänds det fjärde ljuset i adventsljusstakarna. Det innebär att nästa söndag är julen över och förbi. Idag är det bara fyra arbetsdagar kvar innan jul. Fyra arbetsdagar, och sedan är 2010 avklarat på den fronten. Jag myser över julstämning, adventspynt, glada människor och snö, snö, snö. Jag älskar verkligen vintern!

Idag har jag varit en sväng upp till Brickebacken för att träffa tjejerna i Matriark. Vi har arbetat vidare på våra rollspelskaraktärer... nästa år kanske vi till och med kan komma igång med äventyret? :-P

I övrigt... så njuter jag av att tända ljus lite här och där i lägenheten. Det är så mysigt med levande ljus! Borde dock ta en tur till IKEA och fylla på med vissa sorters ljus...

Juletid, åh, vad härligt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback