Uppdatering?

Det händer mycket nu... jag överbokar mig själv, och får panik när jag inte kan hitta min almanacka. Och jag mår dåligt varje gång jag ser att jag fått ett nytt mail, av rädsla för att det ska innebära mer att göra. Det är inte bra, det inser jag ju själv. Men hur kommer man ur det? Jag vill ju inte vara den som sviker. Och det är ju så roligt. Egentligen.
I helgen var det styrelsemöte med Ungdomsrådet. En tredjedel var borta, och vi hade många tunga punkter på bordet, men roligt var det. Och skönt att få träffa gänget. På lördagkvällen var det bowling inplanerat. Jaja... jag har bowlat typ en gång förut. Var inte särskilt imponerad av spelet då heller. Jag blev glad när jag lyckades få ner alla tio käglorna (dvs en spärr på andra kulan). Men... eh... jag blev mest trött i högerarmen och huvudet. Skrammel och hög musik. Jag ser verkligen inte tjusningen i sporten/spelet. Inte är det särskilt socialt heller, vissa blir kompetitiva, prata med varandra går inte... nä, inte min grej. Men mötet var kul. Får väl se hur de belut vi tagit landar. Vissa skickas vidare till årsmötet, och då blir det mer argumentering... vissa saker ska genomföras rakt av. Och tja... det blir nog bra.
När jag kom hem igår, så gick jag och Erik iväg för att kolla när Louise och Niklas tänkte gå till Suzy och Magnus, vilket visade sig vara ungefär på en gång (med omväg). Sen var vi där, drack glögg, småpratade, och hade det allmänt mysigt. Verkligen den perfekta avslutningen på helgen.
När det gäller eget adventspyntande så har det inte hunnits med än. Inte städande heller, men tja... tänkte sätta igång lite med det nu, och sen pynta... och så. Känns som att det är det som behövs just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback