På arbetsfronten - intet nytt

... så jag fokuserar på helgförberedelser istället.

Den här helgen är det kursavslutning för Ledarutbildningen UHng ledare. Det ska vara en del föredrag och annat, samt diplomutdelning. Blir trevligt. För min del innebär förberedlserna, dels lite uppgifter att skriva ihop, lite planerande av vad som ska sägas, och så lite planerande av vad som ska tas med etc... blir nog bra.

Sen är det ju förberedelse inför nästa helg. Spexets Oscarsgala närmar sig med stormsteg. Ska bli spännande att se vad folk har värdesatt i år. Vem och vilka som lyfts fram. Jag kan tänka mig många välförtjänta Oscarsvinnare. Särskilt till de tyngre prisen. Och är det osvenskt att hoppas lite för...? Nej, jag kan inte ens sätta tanken på pränt. Kanske är det bättre så. Ingen nämnd. Ingen glömd.

Och så är det en del möten och representation på ingång. Blir spännande det med.

Önskar bara att vissa ljud inte hade fullt så lätt att ta sig in i lägenheten. Och att den där jobbig kärringen ska sluta ringa. Hur trögfattad får man lov att vara egentligen? [sätt in valfritt tyskt svärord här]

Kommentarer
Postat av: Becks

Hoppas också på välförtjänta Oscarsvinnare, även om jag inte har nominerat någon själv.. Har haft fullt upp med annat.

Festa lite åt mig också, och jag vill gärna ha en uppdatering på vilka som vann.. :)

Soliga kramar

2009-05-12 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback