Dags att öva upp mitt politiska sinnelag?

Det är mycket som är på gång... mycket som händer. I UH:s blogg (som nu har hittat hem till vår egen hemsida) kan man läsa om en del saker. Vi ska till exempel hålla i en paneldebatt under den där veckan i Almedalen. Spännande ska det bli. Själv har jag lyckats med ett helt annat konststycke. Får väl se vad det blir för reaktioner på det. Kanske en och annan gammal vän som blir förvånad. När det gäller nya vänner så kan man fundera på vad de tycker om det här. Själv representerar jag ju den ena organisationen som driver frågan. Så var jag står borde vara uppenbart. "Säg till om du inte hör." Funkar bara på de lätta tillfällena. När man inte ens vet om att man missat något är det svårare.

Igår hade KM en typ avslutningsmiddag efter året. Ett riktigt bra initiativ måste jag säga. Skönt att avslappnat kunna bara njuta av måltiden, prata med de härliga människorna... en bra kväll var det. Och ja, en njutning att bli servad. Fast jag kunde ha missat helt att beställa måltidsdryck, var djupt försjunken i menyn. Ibland hör jag helt enkelt inte alls vad som händer i min omgivning.

Just nu håller jag på att beta av min mail... det är helt sjukt! Det behövs verkligen sorteras bort en del... [sätt in lämplig tysk svordom här].

Snart ska jag ta en promenad. Det blåser rejält ute, så det kan nog rensa skallen lite. Tung av pollen, och en konstig natt. Det behövs rensas bort.

Annars är allt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback