Balkoooong! (oooonget ska uttalas ungefär som ett gong-gong-slag)

Nu har Erik och jag äntligen masat oss iväg till Blomsterlandet, och kommit hem med en massa plantor och jord. Egentligen borde vi ha köpt fröer, typ i våras... men jaja. Nu ska det i alla fall bli lite liv på balkongen, härligt! Just nu är det middag på ingång, och balkonglådorna är på fix. Men snart, snart är det somrigt även här. Nice!

För övrigt... var i Stockholm i söndags, planering inför Almedalen. Att köra ett sånt möte efter bara fyra timmars sömn är inte helt lyckat. Jag tänkte sedan lägga mig tidigt på söndagkvällen, men lyckades misslyckas med det. Otroligt. Så när väckarklockan ringde på måndagmorgonen hade jag bara sovit sju timmar. Med tanke på att jag låg back efter dygnet före så var det inte tillräckligt. Så gårdagen gick i lite av ett dis. Idag däremot mår jag mycket bättre. Fått ta igen lite sömn, även om jag gick upp även i morse i någon form av normaltid. Imorgon blir det sovmorgon, och sedan långhelg. Nice!

Men mycket är det...

Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback