Slempropp

Vaknade upp idag... och tja... andningen är inte helt enkel. Det är mycket, mycket slemproduktion idag. Blödde dessutom näsblod förut. Hatar när det händer. Är så irriterande. Så nä, frisk är jag inte. Men inte sjuk heller. Har aldrig gillat det där mellanläget.

Pratade med mamma igår. Skönt att höra en röst hemifrån.

I förrgår firades det examen. Therese, Louise och Niklas tar ut varsin kandidat. Det var en rolig kväll, och igårmorse bjöds det på nybakat bröd. Therese är inte riktigt klok, gå upp och baka bröd sådär!

Annars... jag vet inte riktigt... är inte så frisk, har svårt att bestämma mig för hur min icke schemalagda tid ska spenderas... förvirrar mig själv, helt enkelt.

Var och röstade igår också. Det var roligt. Medborgare. Inflytande. Lite skönt faktiskt. Resultatet.... tja, jag är ingen politisk analysatör... men ja. Jag är inte förvånad över att så många Ungdomar röstade på Piratpartiet, det är inte så få av mina vänner som tydligt deklarerat den avsikten. Själv röstade jag inte på dem. Det finns andra frågor jag är mer intresserad av. Faktiskt.

Nu: matintag och sen avfärd till dagens omgång av vuxendagis. Bra att Arbetsförmedlingen har så meningsfulla program...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback