Oroligt - eller Dagens bockar

Är orolig i magen... vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Vet inte riktigt varför det kommer just nu heller... förhoppningsvis ger det sig. Helst innan sängdags.

Idag hade jag inte så stora krav på mig själv. Mest för att helgen var så intensiv. Är ju alltid lite jobbigt att umgås med en massa människor en hel helg i sträck. Jag funkar bäst när jag får stänga in mig ensam ibland.

Så... idag har jag bockat av det jag tänkt hinna med. Jag har skrivit inbjudan till ordensfesten med
Johanna. Vi får väl hoppas att resten av vår orden är lika roade som vi av formuleringar och annat. Snygg blev den hur som helst, vilket jag i hög grad skyller på Johanna. Skönt att ha någon med ett sinne för sånt med. Hon är i alla fall inte sned, som jag. :-) Helt otroligt ibland hur snett jag ser. Konstig defekt.

Nåväl. Dagens andra mål var att få iväg mailen om Campusmässan. Har jag också gjort. Så nu är det tid för lugnande te, läsande och sånt tror jag.

Avbockade saker känns rätt skönt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback