D-dag

På det där sättet som Churchill menade i vår spexproduktion... dåligt... deprimerande... osv. Kommer faktiskt inte ihåg vilka D-ord de letade upp. Strunt samma, förresten. Hur som helst har det här varit en sällsynt dålig dag. Det började med två väckarklockor som ringde alldeles för tidigt för min smak, det tog mig en timma bara att ta mig ur sängen, och sedan gick dagen bara utför.

Dock en promenad med Louise var välbehövligt, jag fick ösa ur mig lite, jag fick lite luft, och middagen är planerad. Bra alltihop.

I eftermiddag ska jag också träffa mina små blommor. Det blri också bra, även om vissa fortfarande är dåliga på att svara på mail... jaja. Folk är väl som de är.

Jag har också en hel del att gå igenom, men jag bockade av några punkter förrut, så jag kan ta det lite lugnt en stund nu.

Varm choklad och en bok. Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback