Varför?

Nåväl... jag har så mycket funderingar... jaja. Nu är det så att jag är aktiv på väldigt många ställen. Det ger ibland väldigt konstiga resultat. Kanske borde jag inte ha åkt till Linköping igår. Vissa saker hade blivit så mycket enklare då. Men det var väldigt trevligt att åka dit. Det var en bra föreställning, det var roligt. Det var gott med punsch. Men på bussen hem... illamående, huvudvärk och redigt trött... ingen jättebra kombination. Och jag är väldigt glad att jag fick skjuts uppför backen, för jag vet inte riktigt hur jag hade klarat mig annars. På dagen var jag hos Heléne. Det var trevligt, och jag tror vi har koll. Mer koll än vi hade innan i alla fall :-P

På lördag är det fest. Det ska bli riktigt roligt. Dock... vi hade en lysande idé om hur de anmälda ska delas in i olika kulturer (temat för festen är Jorden runt). Detta innebär dock att samtliga anmälda ska ha personliga mail. Inga problem under större delen av tiden... men givetvis anmäler sig folk sista dagen. Och när de anmälda kommer upp på hemsidan (igår) så har jag den mest fullbokade dagen på länge. Och på grund av gårdagskvällens svacka tog det en bra sund att komma igång idag. Och så var jag tvungen att kolla upp några saker innan jag kunde börja. Men nu så...

Så då är det bara att gå över till resten av dagens planer. Hur jag nu ska... jaja... det reder sig väl.

Prioriteringar.

Om det här inlägget är hoppigt till sin natur... så beror det på att mina tankar är sådana...

Så kan det vara.

 *försvinner*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback