Var jag full i söndags?

Njae... lagom bakom är väl... ett annat sätt att beskriva det. Apropoå det här med vilodag... lördagen var ju rätt... lång. Men i söndags i alla fall... så fyllde jag i en liten lapp, och nu funderar jag. Det är ytterligare en sak att fundera på. Man kanske skulle sätta lite deadlines för sig själv och sitt eget velande? Blir nog bättre så. Eller kanske bollplanka lite? Undrar om det finns någon annan metafor för det där...? Bollplanka menar jag. I min verklighet så är det rätt otäckt med bollar som kommer flygande från konstiga håll.

Biljetter hem är i alla fall bokat. Nu är det bara en sak till att fundera på när det gäller det där. Kanske ska ta mig en timma i Aås? Eller är det bättre här? Eller vänta nu.... Det är nedräkningar för fullt ändå. Så lite mer deadlines kan väl inte skada? Eller?

Jag har i alla fall värsta bra idén. Nu är det bara att våga genomföra. Jag kan, jag vill, jag...

Det ordnar sig. Det blir bra.

Jo, just det... dagens bloggtips:
Örebrospexets blogg

Kommentarer
Postat av: Marie

Du hintar men är diffus och vag, ger utrymme för olika tolkningar och ger inga löften - du skulle passa som jurist :)

2009-02-25 @ 08:24:42
Postat av: Gudrun

Marie: LOL, du får väl fråga ut mig om du är nyfiken. Vissa saker passar sig inte i skrift.

Postat av: Becks

Jag blir också väldigt nyfiken, får väl ta ett snack när du är tillbaka i stan igen. :)

2009-02-27 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback