... och däremellan kommer fastan...

Nu är ju inte jag en sån som brukar fasta. Men med tanke på dagens... event så. Jaja... en semla blev det i alla fall på kvällskvisten. Märkligt det där... fettisdagen var ju igår... och då ska det ju... sägs det. Askonsdagen idag, och den dag som inleder fastan, om jag nu inte är helt felunderrättad. Det innebär ju att det som är rätt och nödvändigt igår är helfel och förvirrat idag. Men gott var det.

Morgondagens planer är... intressanta. Vi får väl se vad som hinns med. Och ja... mat är bra. Kanske borde kommunicera lite mera med My också. På många plan. Kanske en liten bocklista brevid +/-listorna? Bra som kvällslektyr kan tänkas... eller ska jag återuppta den där boken? Eller nån av de andra? Eller nån av de nya? Eller???

Kanske ska kolla över bussar en gång till? Det finns ju så mycket... jaja.

Allt blir nog bra. I sinom tid.

För övrigt... nu är det slask igen, och nu är det slask igen, och mitt hjärta smälter bort med snön...

Dagens bloggtips:
www.orebrospexet.com/blog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback