Jag vaknade, och så var dagen förstörd

Ungefär så... länge sedan jag kände mig så negativ. Nåväl... det reder sig väl. Men jag tänker undvika kontakt med människor så gott det går. Givetvis är det här en sådan dag då det strömmar in högvis med mail. Helt jävla otroligt. *suckar*

Och jag hade en jättebra plan för dagen, men den förskjuts hela tiden av att det kommer fler mail och SMS och sånt som jag måste svara på. Nästan lite tur att Heléne och jag var tvugna att ställa in vårt möte. Fast kvällens teckenspråkande ska bli kul i alla fall. Det är tanken som tröstar mig idag. Trevliga människor, nära... det är bara bra.

Vad annars? Tja... Örebro är täckt i snö, och det är trevligt. Jag gillar när det är vitt ute. Fast jag skulle vilja ha fler minus, som kan jaga undan de vekare sorterna, samt att det blir mer riktig februarikänsla. Nåväl.

Folk börjar fylla år och sånt igen... rent teoretiskt borde ju födelsedagarna vara utspridda över hela året, men på något vis känns det som att de klumpar ihop sig här och där... och eftersom mina helger är tokigt inbokade... mycket att fundera på när det gäller det där.

Sedan nås jag av nyheter och skvaller från en hel massa olika håll, både privat och från mina organisationer, vilket gör att jag börjar fundera på framtiden. Det finns mycket, mycket att fundera på.

Och så är det några mail och sånt som behöver skrivas, samt att jag måste jobba lite med UHng ledare, samt skicka iväg ansökan... *suck* Och hitta en festlokal.

Ledig? Vad är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback