Från 0 och panik till 2 och panik



  Jorå... det där med lokaler alltså... *suckar*

 Jag har lagt så mycket tid på att oroa mig, på att ringa runt. På att bocka mig fram på min inre lista. Idag blev det dock jackpott! Från att inte haft någon lokal, men däremot ökande panik (det där med deadlines) hade jag plötsligt TVÅ lokaler. Det är ju inte hållbart, så nu har jag bara en. Men jag fick lätt panik en stund, när jag insåg att jag bokat två lokaler. Dock... efter resonerande med ett par förnuftiga kvinnor (en i telefonen, och en på MSN) så har vi nu bestämt oss. Och vi har en lokal. En stor tyngd har lyfts från mina axlar. Det blir bra.

 Ska blir riktigt kul att se vilka som kommer, hur de klär sig... och så :-) Hoppas folk tar chansen och verkligen gör något kul av det hela.

 I övrigt... jobbar på, och det blir bra, och det ordnar sig. Förmiddagens frustration har försvunnit, och jag känner mig faktiskt rätt pepp. Inte dumt det, inte dumt alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback