Frusen

Om det är soligt på ens födelsedag har man varit snäll under året. Erik har varit supersnäll, det är klart väder, högtryck, och just nu -10 grader utomhus. Inne är det enligt termometern 15 grader. Jag fryser. Ska bli skönt att gå ner till campus sen, då har man en ursäkt att bylta på sig.

Jag ska skriva tenta om lite efter en timma. *suck* Jaja, ska bli skönt när den är gjord, så jag kan fokusera på allt annat som behöver göras.

Liten kom-ihåg-lista:

Snart:
* sammanställa de offerter jag fått in (förhoppningsvis landar den sista idag)
* ringa mannen jag igår kom på att jag glömde i början av veckan
Över jul:
* labb 2
* 4000 ord till tidningen
* plugga regression
* två-tre omstarter

Säkert är det fler saker jag lovat att göra, eller borde fixa med. Får väl skriva upp det på listan eftersom. Och sen ska jag börja stryka saker, det ska bli skönt.

Till sist: GRATTIS ÄLSKLING, på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback