Fokus? Njae...



  Jag har lite problem att uppmana energi till det jag borde. Men jag har å andra sidan fått gjort en massa som jag nästan borde. Och det är ju också bra. Eller så...

 Kanske en macka... men sen ska jag skriva beredning... jag lovar.

 Ikväll blir det iaf manusskrivande. Det blir nog bra. Klart det blir! Manus är roligt! :-)

 Det är väl mer det där att det är kvavt, men inte soligt... och konstigt ljus. Och förkylning i kroppen... man blir lite trött då. Så är det. *ser oskyldig ut* Det är inte ALLS mitt fel att jag inte kan koncentrera mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns ALLTID helt logiska förklaringar till såna där koncentrationssvårigheter, SJÄLVKLART är det inte ditt fel, Gudrun!



Synd bara att det alltid är någonting... Aldrig får man tillfälle att visa upp sin egentligen helt makalösa arbetsdisciplin... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback