Det känns väl sådär...

Efter intervjun idag har jag känt mig allmänt låg. Känns inte som jag gjorde det intryck jag hade velat. Känner mig mest misslyckad. Ikväll var det först KM-möte, och sedan rollspel. Äntligen är den förbannade gruppen ute ur det där fängelset. Och vissa saker vore ju roligt... men gruppdynamiken är helt sjuk... Nåväl. Och KM har väl koll... i stort sett. Men det märks  vad vissa inte är intresserade av... jösses.

Nä, på det stora hela så är det rätt skönt att lämna stan. Imorgon åker Erik och jag till Uppsala över helgen. Skönt att komma bort, även om jag inte är så positiv till just Uppsala som resmål. Men det duger väl det med.

Besked får jag imorgon. Apropå intervjuer och så...

Kommentarer
Postat av: Becks

Nu är jag nyfiken, hur gick det med jobbet?



soliga kramar från GC

2009-05-06 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback