Hektisk helg

Men jaja... det ordnar sig väl det med. Allt blir bra. I sinom tid.

Idag är det resa till Uppsala som gäller, och sedan 60årsfest för Eriks mamma. Imorgon åker vi tillbaka till Örebro, för att hjälpa till med nolle. Jag lär helt enkelt ta mig hem, byta om, plocka med mig festkläder, och sedan gå ner till aulan. Där är det mygga skådisar som gäller, och sånt... vanligt föreställningsordnande. Men det ska bli riktigt spännande att se "reservFredo" på scenen. Och sen är det fest. I år kommer nollefesten innehålla manuspresentation, eftersom det inte blev någon sommarfest.

I övrigt... har ett par saker att reda ut, men det ordnar sig. Allt blir bra. I sinom tid.

Men du... kom förbi aulan du med, se
www.orebrospexet.com, och om du känner mig kan du alltid komma över på lite punsch i pausen också :-)

Söndagen har jag inte riktigt grepp om, men den blir nog full den med.

Kommentarer
Postat av: MartinNRK

Tyvärr har jag ju varit upptagen med ett annat spex i helgen, annars hade jag med ganska stor säkerhet varit där. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback