Ordning och reda?

Jaja... det är mycket i mitt huvud nu. Och så finns det alltid en del saker som är hängandes. Nåväl.

Avdelningen, ja, jag är nörd. På rumsfördelningen till upptaktshelgen så hade jag sorterat deltagarna i bokstavsordning på efternamn. Mmm... sån är jag. Kunde inte hjälpa det. Därför är jag också en sådan som uppskattar att de gjort det samma i
uppradningen av årets skådisar och dansare i Örebrospexets blogg.

Till avdelningen vad jag inte uppskattar hör att det är helt omöjligt att ta sig in på UH-mailen med explorer. Och eftersom den blir missanpassad i andra webläsare... *suckar* En annan sak är kallelsen till årsmötet. Undrar om de tror... hm... kanske borde slänga iväg ett mail... jaja.

Jaja, söka några jobb. Ta ett badkarsbad. Sy eller pyssla. Känns som en lagom måndagsplanering.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!

Kommer du i morgon?

Hoppas att badet var skönt :)



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback