Morgonchock

Det är väl på sätt och vis mitt fel. Jag vet ju att jag har en känslig hy, och att allergin ligger och skvalpar jämt... nåväl. Så kan det gå. Louise hade mysfest igår, det var MAry Kay-produkter, lax, och film. Det var framförallt väldigt trevligt. Dock... jag märkte att de där produkterna, eller någon av produkterna inte var bra för mig. En stickande känsla under gårdagskvällen (och då tvättade jag ändå bort rafset tidigt, och med egna produkter, som jag vet att jag tål)... och idag när väckarklockan ringde vid 6 så var utslagen ett faktum. Trist.

Nåväl... idag är det Stockholm som gäller, och min plan är DEFINITIVT att sova på tåget. Inte en chans för något annat. Och jag har til och med tänkt över snacks-val för att inte chocka Heléne, som är extra känslig nu, efter hennes mycket värre allergishock. Inga nötter, eller saker som ens är i närheten av att innehålla nötter. Jag har med mig russin.

Nu... göra i ordning det sista, och så ge sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback