Mode: Encouraging

Vad gör man inte för kärleken?

Nåväl... hans tenta är avklarad, och han kom hem och tyckte att den gått jättedåligt. Jag hoppas att han har fel, och att det visar sig att han klarat tentan, men men... det visar sig väl. Nu är fokus nästa delkurs. Ett steg i taget. Själv har jag... sovit för länge, suttit för mycket framför datorn, och bakat en kaka. Med ett visst mått av experiment i... vi får väl se hur den ser ut när det är dags att ta den ur ugnen. Den är i alla fall inte tänkt att bjudas på... inte alls. Så det så.

Nåväl... man kan ju alltid typ hoppas på en trevlig kväll, eller så.

Idag har jag dille på trumpetärmar, så jag har på mig... tja, det jag äger med vidast ärmar (inte helt smart i baksammanhang, men skit samma). Jag älskar helt enkelt den där känslan.

Så... jaja... vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback