Solsken och droppar

Jahaja... helgen är över, och det är dags att återvända till någon form av verklighet. 9.00 idag hade jag tid på Ögonkliniken på USÖ. Som vanligt på dessa besök så är det mer tid som tillbringas i väntrum än i motagningsrum. Jaja. Massa ögondroppar blev det i alla fall... *undrar hur länge jag kommerkänna av det* Och inget konstigt hittade de. Inte ett dugg förvånande. Sen gick jag till Communicare, mest för att jag behövde skriva ut en ansökan jag knåpade ihop i fredags. Nästa projekt är lunch, och därefter ska jag posta ansökan, samt se om jag hittar ett telefonnummer som jag behöver. Annars får jag väl ringa till ÖBO...

I övrigt... tja... solen lyser, det är i på vattenpölarna och frost i gräset (åtminstone i skuggan). När jag kollade väderprognosen i morse så lovade de snöfall på onsdag... vinter på ingång, definitivt. Annars ser jag mest fram emot att fira min födelsedag med massa vänner. Synd bara att inte alla kan komma. Nåväl... jag fokuserar på att vara glad för dem som kommer.

Jepp...

Och i helgen som nu är över... tja... KM-möte, rollspel, planering, och en otroligt skön slapparsöndag. Är rätt nöjd faktiskt.

*mot lunch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback