Irriterande

Först är det det ena, sen är det det andra. Svårt att hålla fokus och rätt känslor. Senaste irritationsmomentet är Spärrservice. De ringer och vill sälja tilläggstjänster. Känns ju måttligt effektivt att ha nixat sin telefon när de företag man haft kontakt med kan ringa... jag vill inte ha sånt via telefonen alls. Skicka ett brev om ni vill nått... det kan man slänga om man inte är intresserad. Och man kan läsa det när man har tid och ork. Och det stör inte processerna när man försöker jobba sig in i ett flöde.

Dagens projekt är Unga Allergiker. Kanske kommer jag titta på lite fler... men det känns som ett bra huvudprojekt. Det är en bra tjänst, vettig organisation, kul arbetsuppgifter. Känns bra, helt enkelt. Så nu ska jag bara hitta tillbaka till motivation och självförtroende.

Jobbar mig frammåt.

Kärlek. Omtanke. Hjärta. Våga.

Jag kan. Jag vill. Jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback