Glad påsk!

Lyckades få tag i en sistaminuten biljett hem. Inte på det tåg jag ville åka, då jag hade planer på att ha sällskap med Becks, men med ett annat... uppenbarligen fanns det inga plaster kvar i det tåget... *suck* Å andra sidan... kommer ju iväg tidigare, och får således vara hemma längre. Ska bli kul att träffa familjen igen. Länge sedan nu... och lilla söta Freia... och Gräfsnäs.

Annars funderar jag på rätt mycket just nu... IFHOHYP, jobb, tjänstereglemente, allitterationer, Mallorea, Erik, familjen... ja, helt enkelt mycket.

Nu ska jag ägna mig åt lite halvseriös packning. Detta eftersom Erik och jag oväntat (och mycket uppskattat) blev bjudna på äppelkaka. Trevligt, gott, roligt. En bra kväll, helt enkelt. Härligt.

Livet är rätt bra ändå...

Hoppas på telefonsamtal imorgon, gärna innan avfärd.

Och längtar efter att krama om familjen.

Nu dra jag äntligen hem.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback