Som en actionfilm

"Blunda nu"... och man känner britsen röra sig mot den stora dånande maskinen... in i det stora hålet... jo, jag kände mig som i en film... och inte var jag det minsta road. Hade fullt upp med att hålla mig stilla... jo, just det... nämnde jag att de spände fast huvudet? Hmm... är det konstigt att jag hade associationer?
Jag är glad att Erik följde med. Så långt han fick...

På eftermiddagen var det ett besök på folkhögskolan. Kortare än planerat, vilket uppskattas, det är abnormt varmt... och hur lång tid bussen tog genom trafiken, genom centrum, runt studenterna... jojo. Väl hemma blev det glass på balkongen.

Nu är frågan... hur mycket ork finns det kvar? I kvalet över valet...


För övrigt... kontrastvätska... vatten... äh... inte intressant nog för hela meningar.

*trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback