Mår konstigt

Det är något tryckande i luften. Toppen av huvudet känns... hmm... behjälmat, fast lite för trångt. Halsen är öm, och kliig. Det kliar även innuti öronen. Är det bara lufttrycket jag reagerar på? Kanske kombinerat med någon form av pollen? Eller försöker min kropp säga mig något? Ögonlocken är lätt svullna, vilket gör att jag känner mig konstant sömnig. När jag dessutom är trött, till exempel efter en promenad, eller efter att ha ätit, eller så... då är det lätt att dåsa av/bort... ja.

Fick för övrigt brev från ögonkliniken idag... de kan inte hålla sig till vårdgarantin, så de skickar ett brev där det står att "vi beräknar att du erbjuds en tid [...] inom 5 månader". Är det kallelsen som kommer då? Eller kanske kommer jag dit då...? Fem månader... det är i slutet av november. Hoppas verkligen att yrsel och sånt försvunnit tills dess. Jag tror för övrigt inte särskilt mycket på att det ska ge något. Annars hade jag kanske engagerat mig för att få komma någon annanstans. Nu känns det mest... onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback