God morgon, god morgon

Efter att ha varit uppe i en timma kan jag konstatera att jag idag mår bättre än igår. Det är iof inte så svårt att slå gårdagen. Då hade jag typ ingen balans förrens vid 16, och ägnade dagen mest åt att läsa. Hann dock med en promenad, i förhoppningen av att jag skulle må bättre av det. Det gjorde jag inte. Var trevligt att träffa Niklas på kvällen, och småprata lite.

Idag däremot... tja... jag är lite snufsig, men det är inga slemproppar som igår. Jag är lite yr, men kan hålla mig på benen på egen hand. Allergin vilar lite... ögonen kliar visserligen, men det kan man leva med. Bättre än igår, således.

Annars har jag väl inte dirket jättemycket att komma med här och nu...

Det är soligt.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback