Uttråkad dag

Har känt mig uttråkad större delen av dagen... inte gjort så mycket känns det som... framförallt har det varit många timmar som jag bara... väntat bort. Har dock gjort lite vettigt. Minskat på diskberget. Handlat lite. Haft ett envishetskrig på ett ställe på internet. Funderat på vad jag ska sy härnäst. Läst lite. Spelat en del. Sett på ett par TV-program och en film. Pratat med min bror. Tappat bort skjutsen hem. Funderat över vart vissa individer tagit vägen. Småpysslat lite... tja... inget vettigt, eller väldigt lite vettig på en hel dag. Tur att det är söndag. Tänk på vilodagen, så att du helgar den. Levande ljus... Regnsmatter mot fönstret. Mörker.

Sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Proffice söker personaladministratör i Kumla omgående,något av intresse kanske?



detail.cfm?click=yes&id=117528" rel="nofollow">http://www.stepstone.se/offers/offerdetail.cfm?click=yes&id=117528



kramis!

2008-07-07 @ 11:24:00
Postat av: eBbA

Om du undrar var jag är så är jag i Schweiz men en stor del av mitt hjärta är kvar i Örebro och saknar alla er underbara människor! Stor kram!!

2008-07-07 @ 11:51:40
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback