Och jag som hade räknat med att Erik skulle komma hem i helgen

Inte för att det egentligen spelar någon roll, eftersom jag ändå inte är här... men det hade varit trevligt att ... jag vet inte. Strunt samma.

Det blev lite syjunta i alla fall. Inte blev det så mycket gjort dock... och nu funderar jag över andra möjligheter än de jag tänkte på förut. Volang? Iof... det finns många möjligheter. Och jag har lite idéer när det gäller foder. Hmmm... kan nog bli bra.

Och vi har bestämt tid för nästa rollspel. Det är riktigt bra. Fast mamma blir nog besviken när jag talar om när jag tänker lämna Gräfsnäs. Och så bör jag fundera över resten av sommaren... måla i färger. Få med vad som är viktigt och väsentligt, och vad som inte är det... och hur jag ska få ihop...

Jag bara spånar. Och så får vi se på vädret om det blir någon kaka. Och skafferiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback