Det är inte nyttigt med för mycket information

Törs man verkligen utgå från saker? Eller? Hmm... jaja, jag har i alla fall planer. Men det känns tungt när vissa saker inte blir som jag tror. Annars har Becks kommit tillbaka till Örebro en stund... så igår blev det en promenad, och glass på Brickebackens restaurang och café. Idag blev det en "inspirationstur" till IKEA. Nu är det att skriva lite mer på ansökningar, diska, fixa... sånt... annars... hmmm... ska göra mera schema, så jag ser vad jag gör av dagen.

Bästa med balkong är i alla fall det att man kan sitta här och arbeta. Fast jag skulle ju hellre vara på ett riktigt jobb... jaja... det är iaf lite pengar på ingång. Tjo tjenare... och så där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback