Upplyftande? Mja, men det kunde varit värre

Besök på arbetslöshetsförmedlingen idag. Det låter ju bra så länge de håller det allmänt.. men.. .jaja, det visar sig. Kanske kan det i alla fall leda till något gott.

Annars... känner mig rätt förvirrad. Ordnar sig nog, det hela. Önskar att jag kunde... jag vet inte. Det blir väl bättre med tiden.

Efteråt gick jag i alla fall runt lite på stan, har köpt mig lite tyg - jättebilligt, och garner - inte lika billigt. Så har jag ngt att syssla med vid tid och tillfälle. Känns bra. Har ju mina små projekt igång förutom själva jobbsökandet.

Ikväll blir det en tur till Linköping med spexet för att se årets LiSS-produktion. Ska bli kul. Måste bara komma ihåg att leta reda på hörapparatsbatterier. Dött i den ena, och den andra kommer säkert också dö snart. Det ordnar sig.


Allt ordnar sig.
I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback