Nostalgiboast och underligheter

Fem myror är fler än fyra elefanter, och trasdockornas sång... referenser. Man kan ju undra var klyftan går. Alla dessa sagor och karaktärer vi har gemensamt med dem vi växte upp med. Lite lustigt att tänka på är det ju allt. Sen är det så att vissa sidor uppför sig underligt för mig idag. Tror det kan ha att göra med sånna där kakor och så... för de hoppar fram och tillbaka mellan olika varianter jag sett förut. Inte så mycket mer att säga om det.

Igår sålde jag biljetter. Tre styckna fick vi sålda, och annars var det mest hackande film etc... jaja, det blir nog bra det med. Ska sälja idag med, den här gången med Matilda. Och så har jag fullt av planer för resten av dagen. Den här gången tänker jag faktiskt genomföra dem.

Jaja, allt blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback