Mjölk...

Vissa saker är underliga...

När Erik kom hem igen från Uppsala så öppnade han ett nytt paket med mjölk för att göra varm choklad. En utmärkt anledning att använda mjölk tycker jag :-) Saken var bara att det redan fanns ett öppnat paket i kylen. Igår gjorde vi dock slut på det ena av de öppnade (det som varit öppnat längst). Och idag när jag stoppade undan mjölken efter frukost upptäckte jag att i kylen redan fanns ett öppnat paket. Hur många öppnade paket behöver man egentligen ha samtidigt? Och då ska det tas med i beräkningen att det sista paketet var undanstoppat på en helt annan hylla för att undvika att det öppnades innan de andra tagit slut. Jag tänker, alltså finns jag till, och om man inte tänker...?

 Nej, det här är inget problem, det är ju bara att dricka upp mjölken. Men det stör mitt ordningssinne.


Kommentarer
Postat av: Jacob

Hei, du bor med Erik. Du måste dels räkna med sådant här, dels räkna med att ditt ordningssinne för alltid är förstört.

2008-02-27 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback